Nazywam się Stanisław Konował

Jestem ekspertem efektywnej komunikacji i menadżerem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Podpowiadam i szkolę, jak wykorzystać prosty język, by mówić do klientów i pracowników naturalnie, spójnie i poprawnie.

Wprowadzałem prosty język w administracji i biznesie – w e-commerce, operacjach, business hubach, IT czy energetyce. Tworzyłem zespoły komunikacji wewnętrznej, zewnętrznej i kryzysowej. Wdrażałem od podstaw narzędzia i procedury zarządzania i planowania komunikacji.

Jako rzecznik klienta, specjalista costumer experience oraz
konsultant do spraw jakości wprowadzałem
standardy komunikacji w obszarach obsługi klienta, sprzedaży i regulacji

Prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu jakości komunikacji.
Doradzam, jak rozsądnie rozpocząć drogę z prostym językiem w
Twojej organizacji – jak tworzyć zespoły projektowe oraz
dostosować struktury i procesy.

Oni już upraszczali

Nad prosty językiem pracowałem z takimi organizacjami jak:

ING

PLL LOT

Allegro

Carrefour

Vectra

x-kom

Energa

iTaxi

Veolia

GAZ-SYSTEM

Fortuna

RSM

SUPERBET

Ministerstwo Sprawiedliwości

Poznaj skuteczną komunikację

Skontaktuj się ze mną i sprawdź, jak uproszczenie języka może usprawnić Twoją komunikację i zwiększyć efektywność.